Bakis....

25:e dec..Juldagen...
Igår var det 2 år sen jag och Fredrik förlovade oss...tiden går så sjukt fort. 
Jag fick gjort mycket igår.. först var jag på gymmet och körde 30min på crosse, kom hem åt frukost sen så åkte jag och handla till festen...lite snacks och sånt. När jag kom hem städade vi och sen åt middag... Sedan var det dags med partaj =) Alla kom vid sju tiden... Vi var rätt många, blev 24 stycken hihi. Tror faktiskt alla hade jävligt ball..såg så ut i alla fall... jag hade svin kul och även på etagé sen. Men jag vill bara tacka er som kom =) alltid lika kul och festa med er.



Men kan säg...idag mår man sämre...fy vad jag har ont i huvudet =( inget kul alls...men ja får skylla mig själv.
Gick en runda i stan innan...massa folk och bara skit i affärerna, dom rear alltid ut fula grejer. Men gör inget för min del egentligen...måste spara mina pengar till Thailand.

Nä nu får det var slut skrivet för idag...ska snart träffa Sandra, vi ska kolla Mamma Mia =)

Ha en god fortsättning

2008-12-26 @ 17:26:00 Fest Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0