Julafton =)


Hann tyvärr inte skriva igår...hade fullt upp på jobb hela dagen..och sen när jag kom hem var det bara rätt in i dusch göra sig iordning och sedan åka till vellinge. Vi brukar alltid åka till Henke lille julafton för uppesittar kväll =). Så tittar vi film äter pepparkakor och dricker glögg...(dock igår skippade jag glöggen o pepparkakorna...var inte alls sugen). Vi såg "The Day the Earth Stood Still" väldigt bra och sedan satte "Transformer 3"  igång o då var klockan tjugo över tolv så då somna jag hehe. Var hemma typ tio över två.
  

Men idag är det Julafton =) hihi så mysigt!!!
Vaknade klockan nio idag, då öpnnade jag och Fredrik varsin julklapp i sängen =) hihi så kul.. jag fick ljus en ljushållare där man lägger värmeljus undertill och olja ovanpå så det luktar gott=) passar perfek att ha inne på toan=)
Av mig fick Fredrik en kalender till sin filofax och en blå julgranskula...=) nu undra ni säker varför han fick en blå julgranskula, men när han var lite så hade han alltid en blå kula han satt i granen =)  så tänkte att han kunde ha det i vår med hihi liten rolig grej bara...
Ikväll får vi öppna dom större paketen =) weeii..

Jag ska snart göra mig i ordning.. ska hem till min pappa idag. Där kommer hela släkten vara utom Fredrik =( han ska vara med sin famlij. Ska bli kul i alla fall ska bl.a fira jul med min ena farbror som jag inte firat med sedan jag var 6-7 år gammal. Jag ska hem till pappa lite tidigare idag..vi har sagt kl 15 men kommer nog vid ett tiden ist=) så kan jag hjälpa till om det behövs...antar dom har mycket att fixa vi blit ändå 15 pers idag =)
Ha en riktigt God Jul



Kram


ps... var nu snäll fram tills tomten kommer... ;)

2008-12-24 @ 11:43:22 En salig blandning Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg. pink style. ;)



tjaa.. tomten verkar själv har varit rätt busig. :O

2008-12-24 @ 12:04:31
URL: http://sandla.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack för igår snäckan, lika trevligt som alltid :)

Puss

2008-12-26 @ 17:23:00
URL: http://comse.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0