Liten Julafton =)

Imorse var jag morgon pigg =) Gymmet kl 07.00 Crossen 30min :) GÖTT!!!!
Hem, dusch,  fixa sig, frukost och sedan rätt till jobb.
Har det varit en tuff dag på jobb, 14 klippningar och en färg...puh...kan säg var helt slut efteråt.



När jag kom hem fiaxade jag och Fredrik julefika med risgrynsgröt, saftsås, vörtbröd, julost och julmust.
Mamma, Janne och Jack kom efter sjutiden. Så vi fikade lite och satt o snackade.
Sedan var det dags med glögg, lussekatter och pepparkakor =)
Vi hade även lite julklappsöppning hihi Av mamma och Janne fick vi Versace koppar och fat jättefina, sen av Jack fick vi svarta kökshanddukar perfekta till vårt kök =)

Har precis plockat in all disk och så i diskmaskinen...tur man har den..blir mycket disk när man är många =)
Så nu kallar sängen...
Natti Natti
2008-12-22 @ 23:45:52 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0