Måndag...

Nu börjar det närma sig ett nytt år =) Då är det dags med nya tag och nya utmaningar =) Riktigt skönt faktiskt!

Blev gymmet 07.00 imorse...30min cross.. riktigt gött, man piggnar till=)

På jobb har det varit mycket att göra..som vanligt ;) men det är så det ska va!!!
Alla vill ju bli fina i håret till nyår.

Nyårs firandet blir hemma hos Helena och Mattias. Vi blir 19 st och alla ska vara delaktiga i allt...se hur det blir haha.
 Jag och Fredrik var och handla förrätt, efterrätt och snacks nu ikväll =) och Helena och Malin handlade huvudrätten igår så allt är fixat och klart=)

Trevliga människor, 3 rätters middag och  snacks, kan nyårsafton bli mycket bättre än så =).

Sedan en annan sak jag gjort idag är att jag har skickat in boken =) den blev så fin.
Tror han kommer bli så glad ,en perfekt present på någons födelsedag =) rimma lite där hehe

Nu ska jag nanna...

2008-12-29 @ 23:16:17 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0