Söndag...

Då var det sista dagen på ledigheten.....Ska jobba måndag,tisdag och även onsdag till klockan 13. Sen är ja ledig igen till den 7januari weiii =)

Som ni ser har jag ändra lite i min blogg, är inte helt nöjd än så fler ändringar kommer att ske så småningom.
Igår glömde ja helt bort att skriva här för ja fastnade helt och hållet i designen på bloggen hehe.

Gårdagen blev det först att fixa naglarna halv nio sen stack jag ner på gymmet och körde crossen 30 minuter.
Sedan hem fixa till sig lite o iväg och hämta Malin =) Vi körde till Center syd och shoppa lite.
Resten av kvällen blev lugn...kände mig fortfarnade trött efter Juldagen hehe...

Idag har jag först varit nere på gymmet... 30mim cross är så skönt och röra på sig på morgonen =)
Har även varit och tittat på Deini när han spelade  hockey.
Resten av kvällen blir lugn...ska jobba imorn.
2008-12-28 @ 17:11:54 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0