Tisdag ocn bara....

En dag kvar att jobba eller ja en halv dag =) Sen är jag ledig fram tills den 7 januari weeeiii =)
Idag har jag hunnit med en hel del. Kl 07.00 var jag på gymmet och körde 30 min cross lika skönt som vanligt..i alla fall efteråt hehe.

Jobbat till kl 18, sen så stack jag till malmborgs och fick två stora brödlådor som jag ska ha till förrätten imorgon. blir lättare att transportera dom till Helena och Mattias=) Sen hem lagade lite mat till mig och Fredrik.
Nu är det snart dags för en film. Danne, Alexander och Henke är här.
 
Kan inte fatta att det är imorn det är nyårsafton...tiden har gått så himla fort... Hinner inte skriva imorgon så babblar på här nu hehe...

Imorn blir det först jobb till kl 13 sen så ska jag fixa Malins hår och hon mitt. Sedan hem och börja med förrätten. Ska göra en macka med rostbiff, remoulad, rostad lök och sedan dekorera med en coktail tomat och gurka...fundera på att ha en sallads bland också men får se....

Sedan har jag handlat efterrätt också..och det blir glass, maränger, chokladsås, kolasås, vispgrädde pch bananer och sedan får folk blanda ihop själva vad det vill ha.
Snackset är även klart chips, ostbågar, poppe och pinnar haha fan va med onyttigheter!!! usch mår nästan dåligt när jag läser haha.. Som jag skrev i förra inlägget "NYTT ÅR OCH NYA UTMANINGAR!!!"
Ska komma igång med en riktig deff efter nyår så man ser nogerlunda ut till thailand i febuari =)

Ha det så bra alla som läser så hörs vi här nästa år!

GOTT NYTT ÅR!!!!!!

2008-12-30 @ 20:31:45 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0