Välkommen till min nya blogg!

Nä, nu är det på tiden att jag börjar skriva blogg tycker jag =)

Tiden går så himla fort.. känns som om det var igår man satt upp adventsljusstakarna =)

Idag är det första dagen denna veckan jag är ledig, såååå skönt!!
Har jättemycket på jobb nu inför julen , alla vill bli fina i håret =)

Har tagit det väldigt lugnt idag, tagit dagen som den kommer.

Jag och Fredrik var och handlade innan, för imorn kommer mamma, Janne och Jack hem till oss så ska vi ha en lite julafton här med lite julfika och julklappsutdelning =)

Henke och Veronica tittade förbi senare på eftermiddagen, drack lite te och snackade lite... och daniel kom en stund efter det.

Dags med middag.... Det blev spaghetti och köttfärssås mums ..blev jättegott =)


Dagen bästa händelse ;) Som jag skrev tidigare så vill alla bli fina i håret nu inför julen och det är inkl. mig också ;)
Jag har lärt Fredrik att göra slingor i hätta =) Jag drog upp dom första slingorna upp på sedan fortsatte han och sedan penslades på med färg och 15min sen var det klart!  hihi blev jätte bra för att vara första gången...min älskling är jätteduktig =)


Nä nu måste jag sova...klockan tickar iväg här...

Natti Natti


Ps... 2.5 dag till julafton weeiii
2008-12-21 @ 13:20:59 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0