Dagens tränining/vägning och mättninig

Powerwalk/jogga 5.2km varav 2.5km var jogging :o) är super glad av att mitt knä klara det.
Första gången ja jogga så långt utan att få ont efter min operation för min knäskada.


Vikt:  Veckan 2: 4/4 - 10/4 
uppgång 0.2kg :o(
Kan tro att det har med att göra att jag drack väldigt mycket igår kväll, elller så är det att jag inte tränar tillräckligt mycket förbränning...ja vet inte skumt tycker jag det är iaf. Men fan fattar inte varför jag inte gått ner någonting alls. (Ni får gärna kommentera om ni har någon tips och ideér)
Tycker jag har hållt en strikt kost och har bara en "ätardag" dock blev det lite fel i söndag men ändå...tycker det är konstigt om det skulle spela någon roll...jaja får köra hårdare träning helt enkelt!
                           
Totalt: kg - 1.4 kg




Mättning:

Vad:  -0 cm                                          Totalt: -1 cm
Knä:  -0 cm                                      Totalt: -0.5 cm
Lår:   -0 cm                                      Totalt: -0.5 cm
Höft:  -0.5 cm                                      Totalt: -4 cm
Mage ( under naveln) -0 cm         Totalt: -3.5 cm
Mage ( övanför naveln) -0 cm          Totalt: -3 cm
Arm: -0 cm                                          Totalt: -1 cm

2009-04-10 @ 12:00:57 Mätning och Vägning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0