Vecka 4

Start datum: 30/3-09

Vikt:
 Veckan 4: (18/4-24/4)  -0.3 kg



Totalt: kg - 2.9 kg




Mättning:

Vad:  -1,5 cm                                          Totalt: -3.5 cm
Knä:  -0,5 cm                                          Totalt: -1,5 cm
Lår:   -0,5 cm                                          Totalt: -1 cm
Höft:  -1 cm                                             Totalt: -5 cm
Mage ( under naveln) -0,5 cm             Totalt: -4 cm
Mage ( övanför naveln) -0 cm              Totalt: -3 cm
Arm: -0 cm                                              Totalt: -1 cm



Träning: Den här veckan har träningen gått bra, har varit flitig med mina morgonpromenader så det är jag stolt över, har till och med öka lite i vikter på gymmet :o) och trots viktökningen på gymmet gått ner 0.3kg denna vecka.
Så jag kämpar på :o)





2009-04-24 @ 22:50:13 Mätning och Vägning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0