Veckans resultat vägning,mätning,träning

Start datum: 30/3-09

Vikt:
 Veckan 3: (10/4-17/4)  -1.3 kg



Totalt: kg 2.6- kg




Mättning:

Vad:  -1 cm                                          Totalt: -2 cm
Knä:  -0 cm                                          Totalt: -1 cm
Lår:   -0 cm                                          Totalt: -0.5 cm
Höft:  -0 cm                                          Totalt: -4 cm
Mage ( under naveln) -0 cm             Totalt: -3.5 cm
Mage ( övanför naveln) -0 cm           Totalt: -3 cm
Arm: -0 cm                                            Totalt: -1 cm



Träning:
Jag kör mina veckodagar med kost och träning kör jag Fredag till Fredag, så mäter, väger och tränings resultat kommer upp varje fredag.
Jag är nöjd med min träning denna vecka och tycker verkligen ja börjar känna resultat :o)
Träningen under veckan har sett ut på följande:
2009-04-17 @ 21:19:25 Mätning och Vägning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0