Då var det dags med uppdatering ingen...

i en helt  ny blogg eller jag utseendet i allafall hihi. Det har hänt så himla mycket nu dessa två dagar. 
Igår fick jag hjälp av Theresa med blogg, hon fixade det mesta och jag pytte lite själv. Jag är riktigt nöjd med den nu :o), kul med lite förändring. 

Lite mer om gårdagen:
Jag hämtade Fredrik på jobb, sedan stack vi till Nova. Vi hann inte titta så mycket där i söndags innan dom stänge så tog en runda till igår. Jag köpte en fin tröja och två läppglans rött och rosa hihi.
Sedan när vi kom in till stan igen träffade vi födelsedagsgrisen Alexander. Vi åkte in till stan och satt oss och fika på Esspresso house. När vi kom hem till oss igen kom höjd punkt.  Presenten vi hade köpt till honom var juten haha.  
   

Sedan idag Onsdag:
Körde och hämta pappa vid 10 tiden sedan åkte vi tillbaka hit så hjälpte han oss att borra upp lite tavlor =) har ju tegelvägga så det räcker inte med en fjuttig tavelkrok. Det blev så fint här hemma =) Vi har även köpt LED lampor som vi har under hyllan ovanför soffan =)

Vår nya fina tavla:=)
 
En gammal tavla men en annan plats hihi

Tavlan vi köpte i Gbg förra veckan =)

Våra underbara tavlor från Thailand..vilka minnen vi har =)



Hihi jag e så glad, trivs som fisken i vattnet hemma nu.

Men nu ska jag återgå till vad som hänt.
Efter pappa fixat allt detta åkte vi inkl Sandra hem till pappa igen. Sedan blev det sol och bad i hans trädgård hela dagen, riktigt härligt. Detta var min första dag jag solar och badar sedan vi var i Thailand.
Kom hem vi halv fyra.  En stunde efter det kom min moster och överraskad som jag blev hade hon med sig min kusin Peter alltså hennes son. Har inte träffat honom sen jag var 5 år så det var ju ett tag sen =) men det var trevligt att ses och han bor i norge/båstad så ev i helgen ska vi gå ut en sväng i Malmö, Peter, Anita (hans flickvän) och jag och förhoppningsvis några till =) Men i allafall när dom hade gått var det snabbt in i dusch fixa till sig och åkte jag in till stan för att träffa Alda. Alltid lika mysigt att träffa henne plus vi har ju inte träffats på ett jävla bra tag så vi hade mycket att uppdatera.
Love you snäckan



Nu är jag hemkommen och bloggar för fullt =)

Imorn blir det träning sen hem till pappa för lite sol och bad  igen =)
Hörs imorn

2009-08-05 @ 23:57:48 Semester/Resor/Utflykter Permalink


Kommentarer
Postat av: alda

jätte fina tavlor gumman :) love you 2 :)

Puss

2009-08-06 @ 00:41:57



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0