Det blir aldrig riktigt som man tänkt sig

Dagen idag skulle ju se ut följande.
Boka Sj biljetter och Powerwalka i pildammsparken. Fixa mämmis däck till bilen, åke hem till mämmi.

Hur blev dagen då?
Jo:

Jag gick upp så tidigt som kl 6 för att boka biljetter. Efter jag hade boka biljetterna och klockan var strax över sex...tänkte jag bara vad ska jag göra uppe nu?? Jag har ju faktiskt semester :O)
Så gick och la mig igen =)

Lagom att gå upp efter nio, satt på mig träningskläder för jag hade tänkt powerwalk i pildammasparken så kände bara jag hur hungrig ja var, inte konstigt i och med jag hade gått upp så tidigt på morgonen och sen inte somnat om direkt.

Resultatet på min powerwalk blev att jag satt mig och åt frukost istället och undertiden jag gjorde det så började ösregna så var rätt skönt jag inte var ute Jag ringde mämmi så bestämde vi oss för att promenera i skogen istället där var fint väder hemma hos mämmi och hon bor inte så långt därifrån.
Jag körde först och fixa mämmis däck som läckte luft. Sedan hem till henne. Vi åkte in om hennes bror för att lämna lite saker och då fräckte regnet ner igen. När vi hade lämnar sakerna körde vi mot skogen var det fint väder igen men när vi väl var framme började ösregna igen. Vi gav upp och åkte hem till mämmi igen och tog en kopp Grönt te och åt blåbär =)





Klockan fyra var en efterlängtad tid idag. Jag hade bokat tid för Thai Massage!!!
Thai Massage är bland det bästa som finns!! Det är så himla skönt och den tjejen som masserade är från thailand och jobbat som massör i många år. Riktigt duktig var hon. Henne kommer jag gå till fler gånger.


Nu ska ja fixa lite

Hej på en stund
2009-08-13 @ 19:56:32 Semester/Resor/Utflykter Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0