En bild säger mer än tusen ord

  

Jag skirver mycket här på bloggen men inga detaljer direkt om mitt liv. Lite privata saker får man ju hålla för sig själv. Men har bestämt mig för att öppna mig lite men inte mycket. Som ni säkert märkt har bloggen ändrats en anning dom senaste tre månaderna. Jag har tex inte tränat lika mycket, inte uppdaterat kosten och det är verkligen något jag brinner för annars och jag har även varit dålig på att uppdatera allmänt också tycker jag.
Utan att gå in på för mycket detaljer så har jag inte mått speciellt bra på sistone.
Men det går mot bättrings väg jag lovar...
Har inte haft mod, ork och styrka att skriva detta innan...

2009-08-14 @ 12:58:02 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0