Förlåt alla bloggläsare...

Jag har verkligen varit usel på bloggandet dom sista fem dagarna.....
jag har haft så mycket att göra, har mer eller mindre bara varit hemma om och vänt, men ni ska få en uppdatering dag för dag nu det lovar jag =) Massor av saker har hänt :O)

27:e Torsdags:
Det var en intensiv dag på jobb. Jag har haft fulla dagar sedan jag kom tillbaka från semestern.
Efter jobb åkte jag och Alda hem till Mämmi och Janne för att hämta upp dom. Sedan ner till Västra Hamnen på invigning inne på Torso Gallerian. En trevlig kväll, god dryck med tilltugg, ovanliga butiker, show och oväntade överraskningar. Jag säger bara det FY FAN VILKET BITCH HON VAR!!!!
Hur JÄVLA svårt ska det vara att säga TACK!!!
Kvällen slutade med att vi hamnade hemma hos ett mycket trevligt par Mämmi och Janne känner. Vi åt en bit mat där, dom hade handlat olika sorters Sushi , något sorts tonfisk och någon pizza så alla kunde plocka lite vad dom kände för. Kvällen sprang iväg och jag var inte hemma förrän klockan var ett.

   

   
 Fler bilder på PIXBOX

Fredag:
Puh vilken dag, hade som vanligt sjukt mycket på jobb men jag klagar verkligen inte. Det är bra vi har mycket att göra på tanke på att min lön blir högre då :o) Under Fredagen ringde det så mycket att Alda fick hoppa in och jobba på sin lediga lördag det tog inte många minutarar så var hennes lista full. Jag skulle ut på kvällen men kände verkligen att lite extra pengar hade ju inte skadat så jag öppna upp min lista också och det tog max 30minuter sedan var min lista full. 
Efter jobb hämtade jag upp Camilla. Vi åkte hem till oss, gjorde oss iordning och drack en underbart god drink undertiden. Jag fixa hennes hår och sminkade henne. Sedan körde en go vän till familjen oss till Big Bowl där vi skulle träffa upp Tina och Andreas och massa kompisar till dom. Vi hade en "avskeds" middag + bowling där för att på söndag flyttar dom upp till Umeå igen. Kvällen avslutades med en god drink på Fridays =) Där jag träffade Fredrik, Alexander och Daniel. Fick åka med Alexander hem när dom skulle åka, var nog rätt bra att dom var där för annars hade kvällen blivit ännu längre haha...på tanke på vad lördagen skulle bestå av...
Men kvällen var lyckad, jag var inget vidare i bowling men bowling och alkohol går inte ihopa. Jag och Camilla tänkte köra en runda ihop och det blev lite bättre men tyvärr inte tillräckligt trots vi slog var sitt klot så det blev 2 klot per "slag" haha hängde ni med?! Synd dock Camilla inte följde med till Fridays men förstod henne varför.
En perfekt "avskedsfest" för Tina och Andreas.
Tack för en trevligt kväll allihopa


   
  

 Fler bilder ser ni på PIXBOX


Lördag:
Efter knappt fem timmars sömn var det bara att dra sig upp ur sängen. JOBB!
Jobba mellan 10 - 13.30. På 3.5 timme hade jag så många kunder som att det hade täckt upp 5 timmars arbets dag. 6 klippningar, 1 toning och 1 färg. Jisses säger jag bara. Tror det var Redbullen som gjorde susen hihi, vilken spid jag fick.

Fredrik hämtade mig efter jobb. Vi åkte då in till stan för att hämta Izas doppresent,såååååååå fint det blev =) är helt stolt över mig själv, att komma på en sådan bra doppresent hihi. Det är inte det hjärtat vi köpt på bilden den är inpackade redan i en fin lite ask. Men det är ett sådant hjärta med ingraverat Iza =)



Lördagen fortsatt med att jag hitta ett par riktigt snygga skor  =) Jag har hittat en skoäffär med märkes skor som har barnstorlekar =) 





Efter vi varit i stan åkte vi till Vellinge hem till Alexander. Vi såg Man United - Arsenal.
Mina pojkar vann så klart med 2-1. Väldig spännande match med mycket känslor inblandade och jag trodde jag skulle hoppa ut genom fönstret ett tag men det löste dom så att jag slapp. Sedan måste jag bara poängtera Jens Fjälström är en sjukt jobbig kommentater att lyssna på och han bör byta yrke!



Efter matchen åkte jag och Fredrik hem, gjorde oss iordning och sedan åkte vi till Elyseé. Fredrik har kämpat hela sommaren med tentor, han har mycket jobbat och haft typ två dagar semester så jag ville bjuda ut honom på middag för att jag tycker han har varit duktig. Det blev Fondue, men ska jag vara helt ärlig så blev jag inte 100% nöjd. Vitlöksbrödet var hårt och kallt gick inte att äta, sedan var pommesen knapp klara (gjorde dock inget gillar inte pommes speciellt) Köttet och såserna var goda så det blev mest kött och olika såser =)


Väldigt mysig kväll hade vi, det var väldigt länge sedan vi gjorde något tillsammans bara han och jag. Vi har knappt träffats i veckan så vi hade mycket att prata om.

Söndag:
 Idag är det Söndag, sovit relativit länge. Vi handlade hem lite frukost och åt den i lugn och ro. Idag var det sista gången jag tog min pencilin så det är skönt. Så imorgon blir det BACK TO REAL LIFE AGAIN
Jag längtar så så så mycket tills imorgon när jag får träna =)



Nu ska jag fixa lite här hemma, sorteting, städning, ja lite allt möjligt
Hörs senare :o)
Kram på er

2009-08-30 @ 13:38:26 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0