Första dagen på jobbet...

Ja, idag har jag verkligen fått känna på att jag lever. SÅ MYCKET JAG HAFT ATT GÖRA haha. Helt sanslöst! Jag hade två stycken extra kunder jag klämt in bara för att få ihop dagen och för att jag är så snäll och aldrig säger nej. Försöker alltid göra så att kunden ska få sin önskade tid. Efter jobb var jag helt slut åt gjorde lite kvällsmat sedan kom Alda och vi hade mys kväll. Det blev en chai och Moonwalk. Jättemysigt hade vi =)


Nu är det stax sängdags är så himla trött plus att jag ska upp tidigt imorn. Blir en lång dag på jobb, ska jobba extra en timme så jobbar mellan 9-19. Natti Natti
2009-08-18 @ 23:32:04 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0