Gårdagens partaj och söndags skoj

Gårdagen blev lyckad kväll. Först satt vi här en stund sedan drack lite och snackde, sedan  hem till födelsedaggrisen och sedan  vidare till Fridays =). M&M träffade vi upp på Fridays och det skoj att träffa dom var väldigt länge sen sist. Alda var också där och det var inte helt fel det heller :o). Fick dansat lite med henne och det är latjo lajbans =)



Jag och Födelsedagsgrisen =)

  
  
 
   


FLER BILDER KOMMER UPP PÅ PIXBOX INOM KORT
 

 Idag Söndag har jag mått bra hela dagen =) trots festandet igår. Henke och Veronica kom in till stan. Så gick vi tre in på festivalen lite men det var ingen höjdare. Är inte så glad i det där med Malmöfestivalen det är liksom gjort sitt. Följde mest med som sällskap. 

  





Sedan åkte vi hem till min pappa och bada lite i hans pool där efter åkt vi rullor runt i Bunkeflo, riktogt skoj var så länge sen jag åkte =)

 
 
 

Därefter åkte vi hem till oss och hämta upp Fredrik som suttit inne hela dagen och pluggat. Vi åkte till Ica och handla sedan hem och lagade mat. Vi åt spaghetti och köttfärssås =) Mums.

Sedan såg vi en film som inte var speciellt bra, Surfer Dude så det kan jag inte rekommendera. För en stund sen stack Henke och Veronica och nu bloggar jag för fullt hehe.



Ska snart lägga mig känner jag är sjukt trött måste försöka komma in i rutiner igen jobb igen på Tisdag.
Fan tiden går fort! Vart tog dessa tre veckorna vägen? Jaja, om man sammanfattar min semester kortfattat så har den bestått av kärlek, familj, vänner, avkoppling, fest, myss och massa massa mer =) och det är helt enkel PERFEKT

2009-08-16 @ 22:50:30 Semester/Resor/Utflykter Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0