Godmorgon

Ställde klockan på 6.00 masade mig upp då. Ringde Sj igen för att boka hemresan från sthlm. 108:- billigt ocg bra :)
bokade  även hotell till oss och för två nätter dock utan frukost kostade det 595 per person för 2 NÄTTER det är rirkgit billigt hihi. =) så för under 1000:- åkter vi fram och tillbaka till sthlm då vi får frukost på dit vägen sedan 2 nätter på hotell. Det är som hittat ju =)


Nu ska jag ät lite frukost blit proteinscones=) mums Ni hittar receptet under kategori "Recept"
Sedan ska jag åka och hämta upp lille mämmi så ska vi ut och powerwalk i skogen =)




Hörs senare
tjingeling


P.s
Just nu håller jag tummarna för en vän!
Jag tror på dig snäckan!
2009-08-13 @ 10:21:42 Semester/Resor/Utflykter Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0