Händelserik dag

Dagen började först med träning som jag skrev i inlägget under. Sedan åkte jag och handla hem lite mat. Ekade i kylskåpet hehe. Sedan åkte jag in till stan för att träffa upp Theresa. Vi köpte en födelsedags present. Sedan har jag även fixar doppresent till lilla Iza. Jag och Fredrik ska ju vara gudföräldrar så ville köpa något lite extra. Så det blev ett guldhjärta hänge där jag även har skickat in den så dom ska gravera in hennes namn =) hihi så fint det kommer bli :)

Efter det så åkte jag hem åt lite lucnh. Det blev en proteinscones med skinka och ost. Därefter åkte jag till Limhamn för jag hade tandläkar tid. Väl hemma igen började jag laga middag. Blev en riktigt höstig middag idag men va fan det är ju bara så gott =) Jag gjorde spenatsoppa med kokt ägg och små stekta korvbittar. Det blev super gott, det var första gången jag gjorde det. Minns sist jag åt spenatsoppa och då var jag 8-9 år hehe.



Nu sitter jag och väntar på att världens bästa Alda ska ringa. Vi ska ses ikväll och det ska bli så så mysigt!!!


Hejpåådiig
2009-08-11 @ 17:57:00 Semester/Resor/Utflykter Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0