Härlig dag..

Dagen började med en underbart god smoothies =) mums. Körde till Limhamn inom jobb innan jag skulle hem till daddy. Två höjdpunkter med detta: Jag fick träffa världens bästa kompis Alda och hämta PINK BILJETTERNA =).
Jag och Alda är tvungna att skicka tillbaka dom till Sthlm för att dom bytte ställe på konserten. Så i nov blir det GLOBEN!!!





Fortsatte sedan hem till lille daddy, solat och badat där hele dan. Riktigt härligt att ligga där uppe på soldäcket och sola., sedan när det blir lite för varmt så skvätter man lite vatten från poolen för att svalka av sig lite. Körde hem vi halv tre.
Väl hemma bytte jag bara om till träningskläder sedan hängde jag med Fredde till Vellinge för han skulle lira lite boll.



Passa då på att springa på löpar banorna som låg intill fotbolls planen. Jag sprang tre varv antar det är 1.2km inte långt alls men jag fick så ont i knäet och det jobbiga är då att det är det andra knäet som då ska vara det friska knäet som gjorde ont. Vet inte om det är för att jag sprang på löparbana eller om det var för att jag hade mina nya skor eller om mina knän inte klara av att springa på en bana. Funkade ju bra med pildammsparken så får bli det hädanefter istället.

Pressat schema idag var det ja.
Vill tillägga vi körder hemmifrån 15.15 hemma igen 17.35. Då var det bara att duscha fixa till sig, fixa sallad, hemmagjorde laktos fri fettfri vitlökssås. 18.30 var vi hemma hos M&M. Henrik och Veronica kom också.
Där blev det grillning på deras balkong och massa snack. Mycket trevligt avslut på dagen.

Nu ska jag gå och lägga, ska verkligen bli skönt att lägga sig i sängen och bara koppla av.

Imorn blir hem till daddy och då får jag sällskap av Veronica =)

Natti Natti
2009-08-06 @ 23:27:32 Semester/Resor/Utflykter Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0