Helgen.....

Helg har varit väldig väldigt lugn. I Fredags jobbade jag halva dagen, jag var hos läkaren, jag hade inflammation i halsen och i lungorna. Läkaren sa att det var en påbörjade lunginflammation så han skrev ut pencilin direkt.





♥Världens bästa MAMMA
♥ hämtade mig på jobb, vi körde hem och tog en fika. Hade då inte ätit sedan dagen därpå för det kändes som att sväja knivar i halsen. Men nu var jag tvungen att äta något i och med jag skulle börja pencilinen och den fick inte tass på tom mage. Tog den lugnt resten av dagen och kolla film och så.





Igår lördag blev det också lugnt. Fredriks mamma ville bjuda oss på middag så att vi skulle slippa det nu när jag var sjuk. Hade fotrfarande väldigt ont igår och lite feber, Låg i F:s mammas soffa med en filt =)
Kvällen sen blev The Green mile på tv3 sjukt bra film.

Idag, Söndag. Känner mig bättre idag, inga sväljande knivar iallafall. Det kliar fortfarnade väldigt mycket i halsen men inte alls så som innan. Så penicilinen har väl gjort sin verkan. Läkaren sa att den börja verka efter 1-3 dygn. Förkyldningen börjar även släppa så det är skönt. Om 7 dagar är jag klar med pencilinen så det är skönt back to the real life again =)
Saknar min träning =(

Nu ska jag lägga mig och vila lite
2009-08-23 @ 11:50:40 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0