Hmm...

Jag har analyserat bilden en bra stund och ungefär så som på bilden känner jag mig just nu. Jag vill så mycket men kan inte. Mina tankar säger en sak men hjärnan säger en annan. Ibland gör man inte det som är bäst för en utan det som känns bra för stunden. Det kan blir bra men oftast får man det bak efter sig sen och man tänker "FAN varför gjorde jag så...."
Varför är det så svårt att ta beslut, bestämma sig för vad man vill, kunna vara stark, aldrig ha ångest, tankar som går upp och ned. 
Jag har haft mycket funderingar, tankar som går upp och ned, känslor som känns bra men även känslor som känns som en tung sten på marken och tomhet 
som varken får mig att skratta eller gråta...


Livet är en stor GÅTA.

Får man verkligen några svar??!!

2009-08-26 @ 19:39:48 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0