Ingen koll på dagarna

När man har semster tänker man inte så mycket på vad det är för dag... Kom nyss på det är ju lördag =)

Trots att jag var ute igår gick jag upp ganska tidigt för att gå och lägga mig kl 4. Strax innan halv 10 gick jag upp. Fredrik har spelat match idag så jag följde med. Ännu roligare blev det när vi kom dit då Camilla också hade följt med Dennis för att kolla match =) Mysigt att sitta där med henne och kolla fotboll =)

Vag har jag mer gjort...hmm, uppdaterat blogg, pixbox, msnat lite etc..

Ikväll blir det lugnt för min del, det har varit en intesiv vecka så nån gång kan man ju bara sitta hemma och slappa lite. Blir lite ändring i min vardag fr.o.m nästa vecka. Ni lär förstå vad jag pratar om här på bloggen =) men nu är det bara lördag och måndag är inte än hihi.

Ha en underbar kväll


Kramelikram

2009-08-08 @ 19:08:36 Semester/Resor/Utflykter Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0