Powerwalk, fotboll, 25 årsfest & Fridays

Härlig avslutning på semestern. Börjar ju jobba på tisdag och avsluta semester så här kan ju inte bli bättre =)

Dagen började med att jag powerwalk in till stan, köpte bullar sedan gick jag ner till ett ställe jag faktiskt int evet vad det heter men jag handlade smink ,ansiktskräm till mig och rakblad till Fredrik. Sedan rask promenad därifrån och hem.
Njöt av den goda frukosten och läste tidningen =)
             
         GRATTIS SNÄCKAN PÅ FÖDELESEDAGEN
   HOPPAS DIN DAG HAR VARIT BRA 
      OCH ATT DEN FORTSÄTTER VAR DET.
PUSS

VÄSTRA INGELSTAD - GISLÖV
2-1
Sedan var det bara att ta på sig kläder efter väder och åka ut till Ingelstad
där Fredrik hade hemma match. Dom vann med 2-1 och jag vill berömma
Fredrik för en bra match. Han var jätteduktig och tog många bra räddningar.


Hemkomna är vi nu,
ska snart fixa något att äta
sedan är det dags för Party Party =)



Blir Fridays senare ikväll då vi kommer möta upp M&M =)

Ha en underbart trevlig lördagskväll =)


 
2009-08-15 @ 17:17:24 Semester/Resor/Utflykter Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0