Lyckad kväll

Gårdagen blev mycket trevlig. Jag, Veronica och Henrik åkte ner till Lilla torg. VI gíck in på Fridays då Alda och Louise också var där. Efter en stund kom min kusin Peter och Anita. Vi satt där en stund och drack goda drinkar och snacka en massa. Kändes inte alls som om det var 17-18 år sedan jag och Peter träffade sist haha jisse tiden går så fort, men sjukt ball hade vi.  Efter vi varit på Fridays gick vi till Etagé. Vi var ju tvugna och visa Anita (hon kommer från Norge) och Peter (som är från Båstad ) lite av Malmös nattliv var ju pricken över iet när dom nu var här nere =) Inne på Etagé beställde Anita in dom störst shotarna jag någonsin sett. Helt sjukt, var fan 12:or men den slank ner ändå, fast jag är ärlig och säger som så det blev tre shot tillfället med den hehe. Vi alla hade jätteroligt hela kvällen och vid tre tiden gick vi till Falafel kiosken för att Anita skulle få äta sin första Falafel någonsin haha finns tydligen inte i Norge. Efter det åkte alla hem trötta och belåtna.
Lite roliga ord från igår:
snuralfa på norska = @
Agete bauuoo = Det är fint väder (Thailänska)


   
  



2009-08-08 @ 17:03:17 Fest Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0