Måndag och imorn jobb igen

Idag har jag tränat, träffat lille mämmi vi gick en runda på Entré och tittade i affärer.

Sedan åt vi lunch på Sunset där Camilla jobbar. Det var första gången jag åt där och den  var riktigt gott, mycket godare än Sunway.




 Nu ikväll har jag tagit det rikrtig lugnt. Är jobbstart imorgon efter tre veckors semester så man får förbereda sig metalt för det haha. Om en lite stund kommer min underbara älskling hem. Han har spelat match så han är på väg hem, är nyfiken på hur det blev i matchen... hihi kan inte vänta tills han kommer hem får ringa honom nu istället hehe så typiskt mig. Nyfiken i en stut till lilla Madeleine ut =)

2009-08-17 @ 21:29:42 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0