OJ oj oj

Förlåt :o(  ingen uppdatering blev det inte igår. Jobbade hela dagen sedan var jag ett ärende efter jobb, efter det åkte ja och hämta Fredde och därefter till Andreas och Nadja. Vi kolla en film och satt och snacka lite. Var flera månader sen vi sågs så att vi hade lite att uppdatera. Jag känner mig fortfarande inte helt bra. Pencilinen gör en tröttare så är rätt segt i mellanåt men men sådan tur är att den gör verkan på andra sett. Har inte alls ont i halsen nu, hostar något frukansvärt på nätterna istället...men det försvinner väl snart det med.

Dagen idag har även varit fullt upp, mycket på jobb, När jag kom hem så städade vi behövdes verkligen haha. När vi var klara åkte vi hem till Camilla för att hjälpa Camilla o Dennis med ett bord som skulle bäras ner i källaren. Så det fick grabbarna fixa. Fredrik stack in till stan med Boukef efteråt och jag gick en härlig promenad hemmåt med en rejäl omväg =) så härlig ute ville inte gå in....

Nu har jag precis fixat med papper, räkning och sånt trist.
Sängen kallar.... Natti Natti
2009-08-25 @ 23:28:46 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0