Onsdag - I hope my dreams come true

Idag har det hänt en massa saker =) alltid lika trevligt när det händer lite.
Gick upp strax innan sju imorse, ringde då Sj för att boka tåg biljett till Sthlm. Som jag tidigare har berätta så ska jag och Alda dit i nov för att se Pink =) hihi. Så nu är dit resan bokad, första klass inkl frukost låter riktigt bra tycker jag och ännu bättre när vi bara får betala 213:- var =) riktigt klipp. Imorn ska jag boka hemresan och hoppas på samma tur =)
 
Sedan vill jag också passa på att berätta att idag har jag sådan fruktansvärt träningsvärk i mina ben efter gårdagens träningspass så  jag knapp har kunnat gå haha men känns skönt sammtidigt. Ska på det igen imorn bitti tänkte jag. Känner mig motiverad och pigg på detta nu =)

Sedan har jag träffat min lille mämmi idag. Vi har alltid så mysigt =)


Nu ikväll har jag varit hemma hos Camilla. Vi gjorde egna Chai Latte och satt och snacka flera flera timmar om jag inte är helt fel på det som blev det över 4 timmar hehe. Camilla är en vän jag inte känt speciellt länge men som vi brukar säga "Vi har funnit varandra" haha. Mycket trevlig kväll ♥



P.s
Har en liten hemlighet jag inte kan berätta ännu för allt är inte klart ännu men jag hoppas hoppas hoppas att min dröm blir sann. Lovar att berätta om den när allt ät klart.
2009-08-13 @ 00:38:01 Semester/Resor/Utflykter Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0