Pigg och vaken :o)

Kvällen igår blev prima :o) Först blev det grillning nere på gården hos M&M. Sedan gick vi tjejer upp till lägenheten så fick killarna stanna kvar där nere. Lite tjejsnack, god dricka satt vi där ett par timmar och lyssna på bra musik. Därefter blev det Lilla torg, Fridays så klart. Var riktigt kul där, med goda drinkar denna gången också. Sedan gick vi vidare till Båten. Det var en riktigt lång tråkigt kö, Malin och Elin ställde sig i den. Själv HATAR jag långa köer det är verkligen det värsta som finns. Jag tänkte försöka göra en fuling då istället,  så jag ställade mig i vipen och hoppas på att slinka med och det gjorde jag också haha. Lilla jag kom med in på ett bananskal :o) Det lilla jag hann se av Båten verkar vara trevligt och stämningen var på topp. När jag kom in i andra halvan av båten så stod Velvet där och sjöng, lite förvånad blev jag allt. Men som alla andra artister nu förtiden så verkar det vara ute att sjunga live utan mimning går alldeles utmärkt istället. DET VAR BÄTTRE FÖRR!!!  Efter ett tag ringde Malin och dom kom inte in så det var bara att gå ut igen. Vara där själv var ingen höjdare. Vi traskade vidare till Etagé som allitd är ett säkert kort att komma in på plus att där behöver jag aldrig stö i kö. Vipkort har man ju

   

 

Fler bilder kommer komma upp på pixbox inom kort.

Heejpåådig
2009-08-02 @ 19:01:14 Fest Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0