Så länge sedan...

File:Curly sue.jpg Denna film har tydligen inte så många sett. Många jag pratat med har aldrig ens hört talas om den men jag säger bara det SE DEN den är så underbart bra.

Handling:
Bill Dancer och hans unga kompanjon Curly Sue är typiska hemlösa med hjärtan av guld. Deras bedrägerier görs inte för att tjäna massor med pengar, utan enbart för att överleva.
När dom lurar den rika Grey Ellison att tro att hon kört över Bill med sin mercedes, hoppas dom bara på gratis mat. Men Grey blir rörd och trots påstridande från sin fästman bestämmer hon sig för att låta dom stanna över natten.




Nu ska jag snart nanna kudden =)
Natti  Natti
2009-08-13 @ 23:04:08 Semester/Resor/Utflykter Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0