Så skönt med semester

Dagen började med en god frukost tillsammans med Fredrik. Jag åt kesella + funlight och knäcke med ägg och lite kaviar. Sedan blev det bikinin på och ut och sola på balkongen. Första gången jag solar sedan vi var i thailand i mars!
Riktigt härligt med lite sol på kroppen. Sedan blev det en tur till Systemet och till Maxi. Handlade lite tills ikväll.





Ikväll blir det Bo01. Hem till Malin och Mange. Först blir det grillning allesammans, vi blir ett rätt stort gäng vad jag förstått det. Efter vi ätit blir det tjejer och killar för sig. Det ska bli riktigt trevligt!

2009-08-01 @ 15:02:13 Semester/Resor/Utflykter Permalink


Kommentarer
Postat av: johanna

hej! jag försöker googla fram filmen där en pojke blir vän med en örn, och fick fram din blogg:) vet du vad filmen heter? tack i förhand hihi/ johanna

2009-08-01 @ 15:15:05
URL: http://chibby.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0