Sista semester veckan

Måndag: Gårdagen valde jag att sov ut riktigt ordentligt. Körde hem till min lille mämmi vid tolv tiden. Tog med lite tvätt för att tvätta där. Sedan åkte vi in till stan för att tittade lite på presenter som måste inhandlas denna veckan. Imorgon blir det att köpa dom för nu har det bestämts vad det ska bli. 
Jag har även sett Moonwalk med Michael Jackson. Riktigt bra film, tyvärr var det inte den jag trodde det var från början men den var bra ändå =) 

Morgondagen har jag massor att göra:
Dagen kommer börja med:
Träning
Smoothies frukost
Mat handling
Köpa presenter
Fixa lite hemma
Träffa min underbara vän Alda

Sov så gott, för det kommer jag att göra =)
kramelikram
2009-08-11 @ 00:09:11 Semester/Resor/Utflykter Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0