Snörvel snörvel...

 inte känner jag mig bättre men men finns dom som har har det värre. Dagen idag har varit hemsk , haft så mycket att göra. Känner mig sämre så det är inget kul alls. Snörvlar hela tiden och har börjat få ont i öronen som fan nu också =(. Fick sovit en halv timme på lunchen idag så det var ju bra, den andra halvan försökte jag få i mig lite kycklingsallad. Kvällen har varit lugn. Jag och Fredrik har chillat i soffan och kollat Scrubs. =) Är inne på sänsong 3 nu och sett halva den =) sen är där 3 säsongen till att se, efter det är det bara att fixa det sjunde för det har kommit ut nu =)

NATTI NATTI GOTT FOLK
nu ska jag ta en ipren och näsdroppar och gå och nanna kudden
2009-08-20 @ 23:19:31 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0