Söndag

Då var det söndag igen, en vecka har nu gått på semestern och jag har två veckor till. Rätt skönt får jag säga. Trots jag kom hem fyra imorse var jag pigg och kände att jag mådde prima =)
Gick upp satt och kolla lite tv sedan gick jag ner till Malmborgs och handlade frulle.

Henrik hämtade oss strax innan två vi skulle åka till Media market tänkte vi. Vi missade avfarten så vi hamnade hemma hos Veronica istället. Hon bodde i en jättemysig klya :o)
Det blev Nova Lund istället där Media market också finns och en lite sväng på Nova så klart=)
När vi kom blev det en liten stunds vila sedan var det i väg igen. Träffade upp Theresa och Fredrik i stan där vi tog en fika på Esspresso house sedan körde vi till Entré och så " Sommaren med Göran" Riktigt rolig film faktiskt.
Den får 8 av 10 pluppar ;o)

2009-08-03 @ 00:07:36 Semester/Resor/Utflykter Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0