<>Tisdag<>

Gårdagen var en heldag med pyssel. Jag gick upp tidigt. Gick ner till gymmet. När jag kom hem började jag sätta igång med allt. Rensa bland kläder/skor etc, slängde massa skit och åkte till Mobilia och köpte förvaringslådor. Tog en hel dag eller ja nästan. Halv sex när Fredrik kom hem så var jag klar =)
Vi åt lax och satt och snackade lite. Efter maten åkte vi till Ikea med Fredrik och Theresa. Vi som inte skulle ha något särskillt hittade en underbart fin tavla. Det blev att vi köpte den så klart =) Perfekt här hemma. Imorn kommer eventuellt min far och sätter upp den till oss =) Har inget Hilit tyvärr annars hade den varit uppsatt för länge sen hihi.

Idag Tisdag, sov jag ut rikrigt ordentligen. Har haft ont i ryggen ett par dagar så har inte sovit helt och hållit 100% bra. Ska ta det väldigt lugnt idag tänkte jag. Ska snart göra mig iordning och åka och handla lite. Funderar på att göra spenatsoppa till middag =) sjukt länge sen man åt det.



Nä nu ska ja fixa till mig
Heejpåådiig
2009-08-04 @ 13:10:58 Semester/Resor/Utflykter Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0