2009 listan görs som en rolig grej

2009.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hmm Ja en hel del. Bl.a varit i Finland.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag hade inget nyårslöfte men jag tänkte ha ett i år =)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

4. Dog någon som stod dig nära?
Det brors på hur man ser det...

5. Vilka länder besökte du?

Danmark,Turkiet,Thailand och Finland

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Det har jag säkert men är svårt att komma på nu på rak arm...jo en sak kom jag på. Bättre läkarevård.
För när man går till läkare bör man helst själv veta vad det som är fel på en så att man får rätt hjälp.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
 Det är mer än ett datum men bl.a 25 december.

8. Vad var din största framgång 2009? 
Jadu, säg det.

9. Största misstaget?
Ja dom finns

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Ja det har jag, typ ett halv år nu eller ja i flera år men det är inte förrän nu läkarna tar itu med det. Så jag hoppas på att det får svar snart på vad dom kan göra åt saken.

11. Bästa köpet?
MIN BIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
RÄKNINGAR

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja!


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
 Michael Jackson R.I.P

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 
Det har varit ett tufft år så får nog säga ledsnare...
 
16. Vad önskar du att du gjort mer?
 F*n detta var ju svårt..hmm.... Lyssnat mer på mig själv...

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
 Det vågar jag inte säga....

18. Hur tillbringar du julen?
 Med min älskade Mämmi, min älskling och Janne och Jack

19. Blev du kär i år?

Det har jag varit i över 3.5år nu =)

20. Favoritprogram på TV?
 
Tittar nästa aldrig på tv...ser typ Scrubs för att vi har boxen hemma.
 
21. Bästa boken du läste i år?
 
Det gör jag inte speciellt ofta.

22. Största musikaliska upptäckten? 
Michael Jackson
Upptäckten vet jag inte om man kan kalla det, han har varit den bästa så länge jag kan minns iallafall
 
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? 
Jag fick massor av saker jag ville ha =)

24. Något du önskade dig men inte fick? 
Mmmm en mille hade ju inte varit fel eller två ;o)

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
 Jag hade en myshemma kväll med fin middag med älskling

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Mmmmm

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

Blandad

28. Vad fick dig att må bra?
 
Det är många men framförallt mina föräldrar och sambo.

29. Vilken kändis var du mest sugen på?

Inget jag tänkt på....

30. Vem saknade du? 
En fantastisk underbar människa som tyvärr inte lever längre...

31. De bästa nya människorna du träffade?
Det är så många...så jag bestämmer mig för att inte nämna några här ifall man råkar glömma någon...

2009-12-30 @ 23:38:56 En salig blandning Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

hihi, bra att nån fattade att man skulle kopiera! =D hihi. och såg att du redan gjort listan... bra där!

gott nytt!!! nu kör vi hårt... puss

2009-12-30 @ 23:45:56
URL: http://sandla.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0