Andra Advent

Denna veckan har gått så fruktansvärt fort. Vart tar veckorna vägen? Jag har i princip bara jobbat denna veckan, vi var förvisso hos Fredriks Farbror i Fredags och igår var jag på Julfest med jobb. Känns som om man inte hunnit göra något som man verkligen själv tycker om och tycker är roligt. Visst det är kul att vara bort bjuden och gå på julfest och sånt men jag menar, gå en lång promenad, träna, träffa någon vän, se en bra film osv.
Men imorgon är det en ny vecka med nya utmaningar men med framförallt nya tag. Blir mycket jobb då också men inte efter klockan 18. Dagen idag har varit chill och det behövdes kände jag.
Nu är det sängdags som gäller, så att man orkar med en ny dag imorgon. Nästa veckan blir mest fokus på jobb, träning och familjen.


Imorgon kommer även bilderna upp från Julfesten ;o) och ännu mer bloggande
Natti Natti
2009-12-06 @ 22:50:23 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0