Äntligen fredag

Då har man jobbat fem dagar i rad och än är det inte slut, det är jobb imorgon igen. Fredagar på Hår & Sånt är inte som en vanlig vardag, det är går inte att beskriva i ord hur det är. Man får nästn var där för att förstå. Men om jag försöker lite så är det typ så här. Vi har sjukt mycket att göra till en början, sedan är vi alltid fem stycken som jobbar och då har vi varsin kund plus att i slutet av behandlingen på vår kund så kommer fem ny kunder och ibland är det hela familjer som kommer så ni kan tänker vilken ljudnivå vi har plus fönar och annat. Sen är det ju så att alla kunder kommer inte i tid heller och då blir man ju sjukt stressad av det....
Med andra ord så är jag sjukt trött jag ska typ snart lägga mig. Jag har hunnit komma hem, bytt om till mysis och ätit lite kvällsmat.

Ha en trevlig Fredags kväll
2009-12-18 @ 19:55:54 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0