En heldag igår utan internet

Igår var det fullt upp. Vi gjorde oss iordning ganska tidigt sen stack vi in till stan för att kolla in julrean.
Varför hittar man alltid saker som inte är på rea för?
Det jag hitta var en Tunika dock inte dyr så det gjorde ingenting

Jag köpte även en Tunika/Klänning (på rea) =)
Hitta dock ingen bild men kommer säkert ha på mig den snart så får visa den då =)
Sedan blev det ett par benvärmare också =)


Efter vi varit i stan åkte vi hem till min pappa.  Sedan åkte vi allihopa till Lund för att se Götakanal 3. Pappa hade blivit inbjuden till den föreställningen via jobb. Filmen var väl sådär, den hade sina sidor men är verkligen inte värd att lägga pengar på och se den på bio. Så den får 3 pluppar av mig. Dom andra två var mycket bättre.
Efter bion åkte vi hem till Pappa igen och åt lite julmat och delade ut julklappar.

Detta fick jag:
Fårskinn till bilsätet.


Påslakan

Yoga matta =)


Sedan har jag fått pengar.

Efter vi varit hos pappa åkte vi till Henke och Veronica. Vi såg transformers.
2009-12-27 @ 12:26:46 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0