Snö

Så mycket det hade snöat inatt hihi. Jag promenerad till jobb imorse och det var inte det lättaste ska jag säga, var jättehalt. Det har varit full rulle på jobb hela dagen och
Lille Mämmi kom till jobb och överraska med lånebilen. Det blev aldrig en Cooper utan en Merca A 160. Den känns så himla stor om man jämför med min lilla Diamant. Men så skönt det är att ha bil igen, speciellt nu när det är så mycket snö.

Efter jobb fixa jag till Jack, han skulle på fest ikväll så han var ju tvungen att se anständig ut ;o) Tessan och Fredde kom också senare mot kvällen och då fixa jag till dom också.

Annars har inte så mycket hänt, vi såg ett avsnitt Scrubs för en stund sen. Nu ska jag göra mig klar för sängen.

2009-12-17 @ 23:06:58 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0