Tisdag

Hmm ja vad ska jag säga om denna dag. Det blev inte enligt planerna. Jag jobbade mellan 09-18. Efter jobb åkte jag inom och tittade på Malins nya fina lägenhet. När jag kom hem så var jag tyvingen att slå in två stycken julklappar innan Fredrik kom hem som vi ska ha till julklappsspelet =) Precis när jag var klar kom Fredrik. 
Fredrik och Alexander kom hem med Thai mat så det blev kvällens måltid.

Tisdagen skulle egenligen se ut som så att vi skulle städa nu ikväll men det blev inte av. Jag fixa toan lite senare ikväll och Fredrik städar resten imorgon =)

Kvällen har bestått av att slå in ännu fler juklappar och nu för en stund sen satt vi igång en film "Year One"
Än så länge är jag inte jätteimponerad....

Jag hade ju velat hinna träna idag också... Den enda träning jag kan få för tillfället är att ut och springa (dock svårt nu när det är rätt halt överrallt) Powerwalka =), min träningsdvd och boxningen. Mitt gymkort har gått ut och jag kan inte köpa nytt förrän nästa år. Men när man ska träna hemma (dvdn eller boxning) så har man en att ta hänsyn till. Jag är rätt sugen på att ut och powerwalka nu ikväll men det som får mig att tveka är att jag inte gillar att gå ut själv nu på kvällen... igår följde Fredrik med...

Hmmm får fundera lite på det...

2009-12-22 @ 21:43:37 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0