Tjingeling

Idag har varit en bra dag =) När jag vaknade imorse kändes det verkligen som jag var utvilad. Jag har även valt att ha min vilodag idag. Så dagen har sett ut följande jobb mellan 9-18 därefter åkte jag till Elyssé för att hämta biljetterna inför nyår. Denna dag är ju entligen planerad =)
Efter det åkte jag hem, käkade lite och därefter åkte vi till M&M. Det var trevligt att träffa dom det var ett tag sen nu och Malin fixa även mitt hår, hon gjorde så att jag fick stadga i håret och klippte till det lite också. Jag blev super nöjd :o)

Nu är vi hemma igen och jag ska gå och lägga min när som. Ska upp tidigt imorgon bitti och powerwalka.

Heejpåådig

2009-12-15 @ 22:58:01 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0