Tredje advent, Lucia och Kalas

Då var tredje ljuset tändt =)

Det har hänt massor av saker idag. Först och främst har jag fått sova ut! Det var verkligen behövligt kan jag säga...jobbat så mycket nu så har varit helt slut på kvällarna. (Är anledningen till att jag inte bloggat så mycket...förlåt)
Lizen, Nils och Iza var på besök i eftermiddags en stund. Jag fixa till Lizens hår också fika vi lite.

Lucia är det idag också =)

Vid sex tiden åkte jag, Fredrik, Jack och hans mamma hem till Mamma och Janne. Vi skulle fira både Janne som fyllt år i Tisdags och Jack som blit 18år idag =)

Det blev middag och fika hemma oss dom och en massa snack =)Mysigt att träffa lille Mämmi.


Nu ska jag kolla ett avsnitt av Scrubs innan det är dags att sova. Jobb imorgon igen och en sexdagars jobb väntar...men på söndag är jag ledig igen =)

Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans
Tjingeling
2009-12-13 @ 22:58:17 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0