Underbar dag/kväll igår

Vilken underbart bra julafton jag har haft eller vi rättare sagt. När jag kom hem till mämmi hjälpte jag henne lite med maten. Klockan 15 blev det dags för Kalle Anka, få ju följa traditionen =) 

Efter Kalle åt vi julmaten =) super gott men är glad att det dröjer ett bra tag till nästa gång. Sedan satt vi mest och snacka och bara va. Vid halv åtta tiden kom Fredrik och Jack. Då var det dags för julklappsspelet =)
Så roligt det är haha, jag fíck ett paket som jag blev väldigt glad för =) Jag fick ett elektroniskt hopprepp =) Sjukt ball. När vi spelat klart blev det utdelning på resten av julklapparna. Lägger upp bilder på vad jag fått längre ner i inlägget. Blev jätteglad för alla mina klappar. Har dock inte fått alla mina ännu, ska få från min pappa, farmor och farbror också.

Bilder under kvällen:

Alla fina klappar =)


Me
 
Lite fika till Kalle 
   

Vårt fina julbord
 

Julklappsspelet
 
Min älskling
  
Jag och Mämmi


Min julklappar:
  

 

 

 
2009-12-25 @ 13:38:08 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0