Uppesittarkväll

Då var det dagen före julafton =) Spännande hihi.
Vad får du i julklapp tror du??

Dagen idag på jobb går inte att beskriva, så så mycket vi har haft att göra. Jag hade 8st klippningar
på eftermiddagen, jag var helt slut efteråt och det verka mina kollegor också. Vi fick julklapp av våra chefer idag =)
Vi fick duschhandduk och en vanlig handduk till händerna dom var jättefina. Jag handlade lite på hemvägen.
Väl hemma åt jag min hemma gjorda pizza jag gjorde häromdagen. Jag fick 15 minuters lunch idag
och det var en bulle med smör så jag var helt snurrig när jag kom hem.

Ikväll har vi uppesittarkväll. Det är jag, Fredrik, Henke, Veronica, Daniel, Alexander och Sandra. 
Det var meningen att vi skulle se en film men det blev wii istället =) 
Nu ska jag fortsätta vara social =) 
 

2009-12-23 @ 22:52:41 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0