Vad är oddsen???????????????

Min pärla har blivit på körd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så jävla ledsen man blir.... Jag och Fredrik kommer ut till Köpenhamnsvägen, ser fram emot att åka hem till Hv och Nadja för att kolla in deras nya hus och kolla Man United.
Vad ser jag??? En bit av min backspegel på marken, vi går runt bilen och då är där någon kört in i hela sidan och köttat upp halva sidan plus att min backspegel är helt förstörd  WHY WHY WHY WHY WHY WHY WHY WHY????
MYMYMYMYMYMYMYMYMYMYMYMYMYMYMYMYMYMYMYMYMYMYMY


Den som kört på bilen var naturligtvis inte där men hade satt en lapp med namn och nr, även ett vittne kom springande när dom såg oss gå till bilen. Hon hade tagit regnr och berättade hela händelsen och beskrev det som en jäa smäll. Vi fick även hennes nr ifall vi behövde vittne.

Jag har inte haft bilen i 2 månader ens :o(... snyft.  Så kvällen har bestått av polissamtal, lämna bilen till mämmi som får hjälpa mig att lämna in den till polis/skadegörelse stället imorgon. Dom hade bara öppet mellan 8-16 så blir svårt för mig att göra det.


 NÄR SKA DET VARA SLUT PÅ MIN OTUR????


ledsen
2009-12-08 @ 21:48:50 En salig blandning Permalink


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad frustrerande. Måste varit en... (hm, ska inte skriva allt vad jag tänkt skriva här;)).

Ja, klumpiga folk finns det gott om. eller osmidiga saker... Hoppas allt löser sig... :)

2009-12-09 @ 19:50:29
URL: http://sandla.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0