Vad duktiga vi är

Nu har jag och Fredrik varit så duktiga hihi!

Tränat, jobbat har jag gjort, handlat inför imorgon på lunchen både på Willys och Systemet =)
Körde ett ärende efter jobb och när jag kom hem hade Fredrik börjat tvätta så vi har fortsatt med det och även lagat mat, städat och nu jag har precis gjort slingor på Fredrik eller ja färgen sitter i just nu.

Nu hade vi tänkt sätta oss i soffan och bara ta det lugnt framför Scrubs:)


Ps: Då var det nyår imorgon =)
Ska bli så himla trevligt imorgon.


12pers på Sankt Marcus Vinkällare
Sedan vidare hem till hos för att forsätta partaja in det nya året
Låter super tycker jag :)


Tjingeling
2009-12-30 @ 21:47:00 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0