30/1 - 1/2

Hej hopp!

Blev inget skrivande här igår efter jobb, hann bara inte. Jag hade fullt upp hela dagen... är jag förlåten???!!
Jag hade vilodag igår, jobba enda till kl var 15.30 sen när jag kom hem så vilade jag inför kvällens partaj=)
Blev en riktigt lyckad kväll, var skit skoj hos Malin och även på Etagé sen.  Övertala Sandra att hänga med till Etagé och tror inte hon ångra sig, fan va vi dansa hela kvällen...hahaha.


Börjar känna mig sjuk igen... :o( och denna gången känns det värre. Alla på jobb har varit sjuka också så det är väl min tur nu. Ont i halsenm känns som om man sväljer taggtråd, känner mig febrig och trött i kroppen. Vill inte bli sjuk nu när vi snart ska åka :o( Jag vågar inte träna förrän jag känner mig bra
:o( ja som så gärna vill....
Så träningsfronten blir nog lugn nu på ett tag tills ja känner mig friskt. HATAR ATT KÄNNA SÅ HÄR!!! MYMYMYMYMY

Imorgon ska jag och Fredrik börja med den naturdiet drinken så kommer inte fåi min onödiga kcal iallafall.
Hade ätardag igår.. åt vad jag kände för. Orkar inte skriva upp allt. Får bli senare i så fall, har lite brottom nu ska iväg.

Bakade dinkelfullkorns scones till frukost idag, dom blev super goda. Håller på att göra mig iordning nu ska hem till min pappa =)

Hörs senare
2009-02-01 @ 13:07:08 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0