4/2- Onsdag

Lite snabbt om hur jag mår... inte bättre idag heller...köpte Chinaforce istället för Kan Jang
hörde att det skulle vara bättre. Så vi får se om jag mår bättre imorgon om det nu ger verkan så fort, men det
ska det göra sägs det. Man skulle ta det 3-5 ggr per dag så jag kör på 5 ggr så att jag blir frisk!




Dagen har varit bra annars, haft att göra på jobb så tiden gick fort trots jag jobbade till sju. När jag kom hem slog jag in pappa och mammas presenter hihi.
Pappa fyller 50 år imorgon ;O) Han ska ha öppethus på fredag där det kommer att 
komma enormt mycket folk! Så ska lämna presenten till honom imorgon dels för att han ska ha tid och verkligen titta på den och för att det är han "riktiga" födelsedag!

Den berömda boken jag pratat så mycket om :o) eller ja den hemliga presenten hihi.
Jag är så nöjd med den, när jag fick hem den så blev jag riktigt rörd när jag tittade i den.
Verkligen något att rekommendera! Dom gör det så fint på Fuji gå in och läs mer om fotobok
http://www.fujidirekt.se/
Lite bilder från boken:
 

     


På måndag fyller min älskade Mämmi 45 år men det ska vi fira på Lördag ;o)
Mämmi fick en present i förskott, överraskade henne med Mamma Mia biljetter till musikalen på Malmö arena.
Blev en riktigt lyckad kväll tillsammans

Sedan har jag en liten present till...men det vill jag inte skriva än för jag vet min lille mämmi
läser min blogg ;o)


Kvällen är lugnt annars, pratar med lite kompisar på msn o så. Tar det så lugnt så möjligt så att jag blir frisk!
Blir ju riktigt stor fest på fredag som jag vill vara på G för!

Ha en fortsatt trevlig kväll!
PS: Har klippt Fredrik nu ikväll och han blev super snygg!!!
Älskar dig så....




2009-02-04 @ 23:09:57 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0