6/2- Fredag...7/2 - Lördag... Festligheter

Hann inte blogga igår (fredag) så skriver både för igår och nu...hehe

Fredag:
Dagen på jobb gick fort slutade redan halv fem för att hinna hem och fixa mig innan det var dags för kvällens festligheter!Känner mig inte 100 % bra ännu men ska nog kunna vara frisk snart så jag iallafall hade kunnat träna måndag och tisdag... det är det jag vill, men får se hur kroppen känner sig.
Malin gjorde en jättefin uppsättning på mig på vår lunch. Johanna min kusin kom till jobb när jag slutade för hon skulle följa med mig hem för att jag skulle styla hennes hår och sminka henne. På vägen hem körde jag inom och hämtade en jättefin blomster bukett som jag beställt till pappa.

Outfiten blev en favorit i repris:

Min svarta klänning jag hade på nyår och den guldiga boleron. Guldig och svart sminkning :o)
kommer upp bilder här sen ;o) Johanna blev också jättefin sminkade henne ljus/mörkrosa och plattade henne hår.
 
Pappas 50 års fest blev riktigt lyckad! Öppethus startade kl 14.00 men vi kom vid halv sju.
Jättegod mat hade dom gjort, dom hade buffé med massor av olika saker att välja mellan allt från mini köttfärspiroger, små vegie vårrullar, parmaskinka, sallader av olika slag osv... Blev en hel del päron cider också :) första spriten ja dricker sedan nyår =)
Var mycket folk och många jag inte träffat på flera flera år. Så var super kul att träffa dom igen och prata en massa =)
Vad jag förstod på pappa så hade där varit omkring 70 pers totalt under dagen. Så det är en hel del.

Boken jag gav honom gick runt bland gästerna och jag fick mycket beröm för den. Pappa var jättestolt över den och han hade sagt till en del att det var den bästa present han fått ;) hihih så det var lite kul att jag lyckades pricka in en sådan bra present. Vid tolv blev vi hämtade av taxin, var lagom att åka hem då. Vi var rätt trött efter att jobbat hela dagen och sedan festen :) Men som sagt var en jättelyckad fest och pappa såg ut att må bra och ha supertrevligt själv.


Lördag: Det blev att sova länge idag. Vi sov nog enda till klockan var 11. Tog resorb innan jag gick och la mig och när jag vakna så är inte bakis alls och inte det minsta trött heller :) så det är nice.
Nyss ätit lite frukost och påbörjade städa lite i köket men medans det skulle torka det kah diskat upp så satt jag mig här vid bloggen..hiih.
Dagen består av lite chill nu på eftermiddagen. Kl 17 ska vi hem till mamma och fira hennes 45 års dag.
Så det blir ännu mer god mat ;o) idag. Tur man gått på naturdiet under veckan hahaha. Kommer inlägg om hur det gått sen med den i min kost och träningsdag bok ;o)

Men vi hörs sen :)
2009-02-07 @ 12:37:57 Fest Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0