En lång tisdag...

När jag vaknade imorse kände jag att jag känner mig värre
;o( vill ju inte dettta nu! Gick inte upp förrän kl var tio i åtta, jag kör halv nio  hemmeifrån... brukar iallafall gå upp halv åtta.
 Näsan har börjat täppa och känner  mig mer och mer hängig.
På lunchen gick jag och handlade apelsin, Sana - sol och Ibrumetim..
proppar i mig så mycket C vitaminer så möljigt nu!
Tar dubbel dos på sana-sol.
Sanasol flytande, 500 ml i gruppen <a href=/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?Avd=1&funk=steg_tva&artgrp=2001>Hälsokost</a> / <a href=/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?Avd=1&funk=steg_tva&artgrp=2029>Vitaminer & Mineraler</a> / <a href=/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?Avd=1&funk=steg_tva&artgrp=1204>Multi Barn</a> hos Gymgrossisten.com (A1999126)

Imorgon blir dett att köpa Kang jang! Allt för att hålla detta borta! 


Kan Jang 100 ml
När jag kom hem från jobb, låg Fredrik och vila lite. Gick in och la mig hos honom mest för att hålla honom sällskap.
Jag somnade på studs, klockan kan väl ha varit halv sju nånting vaknade igen kvart i åtta. Så brukar jag verkligen inte kunna göra, bara somna sådär, så nånting är det som är fel i kroppen. Men slut gnällt på det nu!!!!!
Positiva tänkar nu!!!

Om 7 dagar är det Thailand!!! Alltså onsdag nästa vecka weeiii=)

2009-02-03 @ 20:57:52 En salig blandning Permalink


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som ser)

URL/Har du blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0